Regulamin forum
Strona 1 z 1
Regulamin forum
REGULAMIN FORUM
1. Forum nie reprezentuje stanowiska żadnej instytucji, denominacji, organizacji ani religii.
2. Kierujmy się miłością wobec bliźnich i braci, zgodnie z nakazami Bożymi.
3. Nie dopuszczamy do formułowania złowrogich, ironicznych lub poniżających komentarzy pod czyimkolwiek adresem ani odnoszących się do ich wyznawanych zasad moralnych i doktryn wiary.
4. Trzymamy się tematu na który się wypowiadamy i koncentrujemy się wyłącznie na nim.
5. Przed założeniem nowego tematu sprawdź, czy nie istnieje już taki. Jeśli istnieje, nie zakładaj nowego, a jedynie odśwież starszy.
6. Użytkownik jest zobowiązany do przestrzegania powszechnie przyjętych zasad etyki internetowej, w tym:
Zakazu spamowania (np. wysyłanie dużej liczby linków promocyjnych, reklamowanie stron poza odpowiednimi działami).
Zakazu cross-postowania (wstawiania tych samych wiadomości w kilku wątkach jednocześnie).
Zakazu nękania osób, które nie życzą sobie takiej formy kontaktu (np. wysyłanie prywatnych wiadomości).
Zakazu publikowania wiadomości w formie postów przez użytkowników, których konta zostały zbanowane lub zawieszone.
Zakazu tworzenia nowych tematów jako kontynuacji zamkniętych przez moderację.
7. Posty należy pisać w sposób przejrzysty i zrozumiały. Nie wolno cytować "dialogów" dłuższych niż trzy wypowiedzi.
8. W przypadku posługiwania się cytatami należy podać źródło przytaczanego materiału i wyraźne zaznaczyć cytowany tekst kursywą, kolorem lub za pomocą funkcji [ quote ]. Nie wolno również wyrywać czyichś wypowiedzi z kontekstu i dokonywać manipulacji poprzez usuwanie jakiejś części zdania, dodawanie słów czy inne zmiany, dotyczy to zarówno cytowanie słów spoza forum jak i z forum (użytkowników itd.).
9. Nie piszemy CAPS LOCKIEM, TAkim FaJOwym StYleM, nie używamy funkcji [ size ], [ color ] dla całego postu (nie dotyczy moderatorów w celach porządkowo-administracyjnych).
10. Kolor czerwony jest zarezerwowany dla moderacji w celach porządkowo-administracyjnych, zwykli użytkownicy nie mogą go używać.
11. Prosimy nie nadużywać funkcji [ you ], należy ją używać tylko w naprawdę uzasadnionych i sporadycznych przypadkach.
12. Zabrania się publikowania jakichkolwiek danych użytkowników forum bez ich zgody.
13. Zabrania się zakładania jakichkolwiek tematów odnośnie konkretnych Moderatorów i Administratorów oraz tematów podważających Regulaminu Forum.
14. Nieumiarkowane komentowanie decyzji Administracji Forum nie będzie tolerowane i może spowodować zastosowanie sankcji regulaminowych.
15. Zabrania się używania dwóch lub więcej kont przez jedną osobę.
16. Osoba zbanowana lub ukarana w jakikolwiek inny sposób nie może rejestrować kolejnego nicka ani prosić o usunięcie dotychczasowego.
17. Użytkownik nie może wymagać od administracji forum usunięcia swojego konta lub postów.
18. Do skarg i odwołań odnośnie warnów (ostrzeżeń) i banów (zablokowania dostępu do forum) służy tylko dział Skargi i odwołania (zapoznaj się z jego dodatkowym regulaminem).
19. Regulamin jest podstawą działania moderatorów, jednak nie jest możliwe, aby ująć w nim wszystkie możliwe sytuacje, dlatego prosimy nie pisać zażaleń dotyczących interwencji administracji w jakimś miejscu, jeśli jedynym uzasadnieniem byłoby stwierdzenie, że "tego nie ma w regulaminie".
20. Regulamin może być zmieniony bez ostrzeżenia, w Twoim interesie jest go znać w wersji pełnej!
21. Rejestracja na forum jest równoznaczna z akceptacją regulaminu.
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|